Prvá pomoc – privolanie záchrannej zdravotnej služby

Na dispečingu (operačnom stredisku ZZS) slúžia zdravotníci minimálne s maturitou zo zdravotníckej školy s bohatou praxou na oddeleniach intenzívnej starostlivosti alebo v záchrannej službe, a preto vedia najťažšie choroby spoznať už podľa hlasu volajúceho. Potrebujú vedieť:
  1. Meno volajúceho a číslo telefónu: Aj keď sa číslo vášho telefónu zobrazí v dispečingu na obrazovke, je dobré vedieť, kto volá. V prípade prerušenia vám môžu zavolať, podobne aj v prípade, že zvonček pri bráne nefunguje.
  2. Čo sa stalo, aké sú príznaky
  3. Presná adresa pacienta, miesto nehody, orientačné body
  4. Počet, pohlavie a približný vek postihnutých, druh poranení 
  5. Podrobnosti, špeciality
  6. Čakajte na ďalšie otázky

Napíšte nám

Ak máte záujem o bližšie informácie o našich riešeniach alebo ste náš zákazník a potrebujete pomôcť, zadajte kontakt na Vás v nižšie uvedenom formulári a my Vás budeme kontaktovať späť.

Na ochrane Vašich osobných údajov nám záleží. Pre bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov kliknite TU