Webinár

Webinár covid19 a nutné zmeny v gdpr v obchodnej spoločnosti

Kľúčové temy

– 90% obchodných firiem nemá v poriadku GDPR z dôvodu zmeny obchodnej politiky (predaj cez „výdajne tovaru“)

– COVID testovanie, certifikáty a práca s informáciami o zdravotnom stave zamestnancov

– praktické ukážky pochybení v oblasti GDPR (nielen) pod vplyvom COVID19

Program webinára

– práca s osobnými údajmi pri vynútenej zmene obchodného procesu cez Online objednávky a „výdajne tovaru“

– objednávky tovaru a služieb na webe, objednávkový resp. dopytový formulár

– informačná povinnosť GDPR, jej riešenie prostredníctvom webu alebo cloudu

– typické chyby pri spracovaní osobných údajov pri využívaní informačných a kontaktných služieb typu webchat

– problémy so spracovaním osobných údajov v Online marketingu a Online obchode

– plán kontrol Úradu na ochranu osobných údajov (ÚOOÚ) pre rok 2021

– 10 odpovedí na najčastejšie otázky ohľadom AG testovania a zdravotného stavu zamestnancov

 

Termín konania                  piatok 16.04.2021 od 09.00

Rozsah                                cca. 60min

Organizátori

Monika Svitačová

zákaznícky servis GDPR

Mgr. Natália Kalinák

právnik, GDPR špecialista

Mgr. Barbora Albrechtová

právnik, GDPR špecialista

Monika Svitačová

zákaznícky servis GDPR

Mgr. Natália Kalinák

právnik, GDPR špecialista

Mgr. Barbora Albrechtová

právnik, GDPR špecialista

Na ochrane Vašich osobných údajov nám záleží. Pre bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov kliknite TU