Telefonický koordinátor obchodných stretnutí

Miesto práce

Legionárska 7158, Trenčín

Druh pracovného pomeru

plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Termín nástupu

asap

Mzdové podmienky (brutto)

700 – 1 200 EUR / mesiac (pre 8 hodinový pracovný čas)

prémie, odmeny, bonusy, možnosť práce na 2-8 hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Organizácia kalendára pre regionálnych manažérov: Koordinujte a spravujte kalendáre našich regionálnych manažérov, zabezpečujte efektívne plánovanie a minimalizujte časové kolízie. Váš prístup k detailom a schopnosť zvládať viaceré úlohy naraz budú kľúčové pre úspech tejto úlohy.

  • Dohadovanie stretnutí s klientami: Buďte mostom medzi našimi manažérmi a klientami. Zabezpečte, aby každé stretnutie bolo naplánované a potvrdené včas, pričom budete zohľadňovať dostupnosť oboch strán a ich potreby. Vaše schopnosti v komunikácii a organizácii budú v tomto smere neoceniteľné.

  • Telefonická komunikácia s potenciálnymi klientami s cieľom zaujať a získať ich záujem: Zúročte svoje komunikačné schopnosti pri oslovovaní potenciálnych klientov. Vašou úlohou bude zaujať ich našimi službami a vytvoriť pozitívny prvý dojem, ktorý povedie k úspešnému obchodnému stretnutiu. Vaša schopnosť rýchlo pochopiť potreby klienta a ponúknuť relevantné riešenia bude kľúčom k úspechu.

  • Práca v interných systémoch: Udržujte presné záznamy o všetkých stretnutiach a komunikácii v našich interných systémoch. Vaša dôslednosť a zručnosť pri práci s databázami a softvérom na správu klientov zabezpečia, že všetky informácie budú aktuálne a ľahko dostupné pre všetkých členov tímu.

Pridajte sa k nášmu dynamickému tímu a využite svoje organizačné a komunikačné schopnosti na vytváranie hodnotných obchodných príležitostí. Vaša práca bude kľúčovou súčasťou nášho úspechu a rastu.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  1. Možnosť kariérneho rastu: Podporujeme váš profesionálny rozvoj a ponúkame jasnú cestu pre kariérny postup.
  2. Finančné odmeny a ďalšie bonusy: Oceňujeme vašu prácu a úspechy prostredníctvom atraktívnych finančných odmien a bonusových programov.
  3. Zaškolenie spoločnosťou: Poskytneme vám kompletné zaškolenie a podporu, aby ste mohli naplno využiť svoj potenciál.
  4. Dlhodobá pracovná perspektíva: Ponúkame stabilné zamestnanie s možnosťou dlhodobej spolupráce v rastúcej spoločnosti.
  5. Firemné akcie a teambuildingy: Vytvárame príležitosti na budovanie tímových vzťahov a zábavu prostredníctvom rôznych firemných akcií a teambuildingových aktivít.
  6. Variabilita pracovnej doby: Možnosť práce 2-8 hod denne (vhodné aj pre študentov, mamičky na MD, resp predčasné dôchodky)

Informácie o výberovom konaní

– kompletné zaškolenie
– ozveme sa len vybraným uchádzačom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

znalosť práce s PC
web – mierne pokročilý
word, excel – základy
znalosť slovenského jazyka (slovom a písmom)

Počet rokov praxe

– skúsenosti v telefonickej komunikácii NUTNÉ !!!

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. Výborné komunikačné schopnosti: Profesionálna zručnosť v telefonickej komunikácii, ktorá vám umožní efektívne oslovovať a zaujať klientov.
  2. Praktické skúsenosti: Predchádzajúca PRAX (NUTNÁ!!!)  v zákazníckom alebo kontaktnom centre (resp.pracovnej pozícii)  alebo v call centre, ktorá vám poskytne výhodu pri riešení rôznych situácií.
  3. Chuť učiť sa: Ochota učiť sa nové veci a prispôsobovať sa novým výzvam.
  4. Rast a zlepšovanie: Neustála túžba zlepšovať svoje zručnosti a rozvíjať sa.
  5. Tímový hráč: Schopnosť pracovať efektívne v tíme a prispievať k spoločným cieľom.
  6. Vytrvalosť a odhodlanie: Vysoká úroveň vytrvalosti a motivácie dosahovať vynikajúce výsledky.
  7. Profesionálny prístup: Výkonová motivácia a vysoká angažovanosť vo vašej práci.
  8. Hlasová profesionalita: Schopnosť dobre zvládať hlasovú intonáciu, ktorá vytvára pozitívny dojem.
  9. Jazyková presnosť: Dôkladná znalosť gramatiky a schopnosť komunikovať jasne a efektívne.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme najväčšia spoločnosť na Slovensku, ktorá pomáha riešiť iným spoločnostiam povinnosti vyplývajúce zo zákona. Ako jediná spoločnosť na Slovensku zastrešujeme všetkých 5 oblastí (PZS, BOZP, PO, GDPR, Enviro, Registratúra a Civilná ochrana). Máme interné kontaktné centrum pre obchodníkov, vlastné databázy, interný systém a mladý kolektív. Našim podnikateľským poslaním je profesionálna celoslovenská podpora našich klientov v oblasti prevencie chorôb z povolania, pracovných úrazov, prevencie požiarov, ochrany osobných údajov, registratúry a odpadov.

Náš web : www.mg-service.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt :

Žaneta Emir, manažér Zákazníckeho servisu
zaneta.emir@mg-service.sk