Telefonický koordinátor obchodných stretnutí
Miesto práce
Legionárska 7158, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
700 – 1 200 EUR / mesiac (pre 8 hodinový pracovný čas)
prémie, odmeny, bonusy, možnosť práce na 2-8 hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizácia kalendára pre regionálnych manažérov: Koordinujte a spravujte kalendáre našich regionálnych manažérov, zabezpečujte efektívne plánovanie a minimalizujte časové kolízie. Váš prístup k detailom a schopnosť zvládať viaceré úlohy naraz budú kľúčové pre úspech tejto úlohy.
Dohadovanie stretnutí s klientami: Buďte mostom medzi našimi manažérmi a klientami. Zabezpečte, aby každé stretnutie bolo naplánované a potvrdené včas, pričom budete zohľadňovať dostupnosť oboch strán a ich potreby. Vaše schopnosti v komunikácii a organizácii budú v tomto smere neoceniteľné.
Telefonická komunikácia s potenciálnymi klientami s cieľom zaujať a získať ich záujem: Zúročte svoje komunikačné schopnosti pri oslovovaní potenciálnych klientov. Vašou úlohou bude zaujať ich našimi službami a vytvoriť pozitívny prvý dojem, ktorý povedie k úspešnému obchodnému stretnutiu. Vaša schopnosť rýchlo pochopiť potreby klienta a ponúknuť relevantné riešenia bude kľúčom k úspechu.
Práca v interných systémoch: Udržujte presné záznamy o všetkých stretnutiach a komunikácii v našich interných systémoch. Vaša dôslednosť a zručnosť pri práci s databázami a softvérom na správu klientov zabezpečia, že všetky informácie budú aktuálne a ľahko dostupné pre všetkých členov tímu.
Pridajte sa k nášmu dynamickému tímu a využite svoje organizačné a komunikačné schopnosti na vytváranie hodnotných obchodných príležitostí. Vaša práca bude kľúčovou súčasťou nášho úspechu a rastu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť kariérneho rastu: Podporujeme váš profesionálny rozvoj a ponúkame jasnú cestu pre kariérny postup.
- Finančné odmeny a ďalšie bonusy: Oceňujeme vašu prácu a úspechy prostredníctvom atraktívnych finančných odmien a bonusových programov.
- Zaškolenie spoločnosťou: Poskytneme vám kompletné zaškolenie a podporu, aby ste mohli naplno využiť svoj potenciál.
- Dlhodobá pracovná perspektíva: Ponúkame stabilné zamestnanie s možnosťou dlhodobej spolupráce v rastúcej spoločnosti.
- Firemné akcie a teambuildingy: Vytvárame príležitosti na budovanie tímových vzťahov a zábavu prostredníctvom rôznych firemných akcií a teambuildingových aktivít.
- Variabilita pracovnej doby: Možnosť práce 2-8 hod denne (vhodné aj pre študentov, mamičky na MD, resp predčasné dôchodky)
Informácie o výberovom konaní
– kompletné zaškolenie
– ozveme sa len vybraným uchádzačom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
znalosť práce s PC
web – mierne pokročilý
word, excel – základy
znalosť slovenského jazyka (slovom a písmom)
Počet rokov praxe
– skúsenosti v telefonickej komunikácii NUTNÉ !!!
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborné komunikačné schopnosti: Profesionálna zručnosť v telefonickej komunikácii, ktorá vám umožní efektívne oslovovať a zaujať klientov.
- Praktické skúsenosti: Predchádzajúca PRAX (NUTNÁ!!!) v zákazníckom alebo kontaktnom centre (resp.pracovnej pozícii) alebo v call centre, ktorá vám poskytne výhodu pri riešení rôznych situácií.
- Chuť učiť sa: Ochota učiť sa nové veci a prispôsobovať sa novým výzvam.
- Rast a zlepšovanie: Neustála túžba zlepšovať svoje zručnosti a rozvíjať sa.
- Tímový hráč: Schopnosť pracovať efektívne v tíme a prispievať k spoločným cieľom.
- Vytrvalosť a odhodlanie: Vysoká úroveň vytrvalosti a motivácie dosahovať vynikajúce výsledky.
- Profesionálny prístup: Výkonová motivácia a vysoká angažovanosť vo vašej práci.
- Hlasová profesionalita: Schopnosť dobre zvládať hlasovú intonáciu, ktorá vytvára pozitívny dojem.
- Jazyková presnosť: Dôkladná znalosť gramatiky a schopnosť komunikovať jasne a efektívne.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme najväčšia spoločnosť na Slovensku, ktorá pomáha riešiť iným spoločnostiam povinnosti vyplývajúce zo zákona. Ako jediná spoločnosť na Slovensku zastrešujeme všetkých 5 oblastí (PZS, BOZP, PO, GDPR, Enviro, Registratúra a Civilná ochrana). Máme interné kontaktné centrum pre obchodníkov, vlastné databázy, interný systém a mladý kolektív. Našim podnikateľským poslaním je profesionálna celoslovenská podpora našich klientov v oblasti prevencie chorôb z povolania, pracovných úrazov, prevencie požiarov, ochrany osobných údajov, registratúry a odpadov.
Náš web : www.mg-service.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt :
Žaneta Emir, manažér Zákazníckeho servisu
zaneta.emir@mg-service.sk