BOZP pre nové firmy
Ponúkame prostredníctvom našich odborníkov a zmluvných partnerov komplexnú ponuku služieb v oblasti Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP).
Máme 3.300+ spokojných klientov, pre klientov na celom území SK pracuje tím Autorizovaných bezpečnostných technikov (ABT) .


Zahájenie našej spolupráce
Osobne sa stretnete s naším poradcom alebo expertom BOZP v regióne, detailne vám popíše formy, možnosti a časovanie spolupráce, po podpise zmluvy začíname pre vás aktívne pracovať v obasti BOZP.
Úvodná odborná analýza / audit
V prvom kroku spolupráce vás navštíví náš bezpečnostný technik pre daný región, vykoná analýzu všetkých potrebných oblastí a tém, aby sme spoznali aktuálny stav a riziká.
Dodanie odbornej dokumentácie
Na základe analýzy vám vypracujeme BOZP dokumentáciu, ktorá slúži ako podklad, resp. manuál riešenia v oblasti BOZP, osobne vám ju odovzdáme a detailne vám ju vysvetlíme.
Cyklický servis danej služby
Na základe BOZP dokumentácie, resp. legislatívnych požiadaviek nastavíme cyklický servis služby. Cieľom je profesionálny servis, vaša spokojnosť a eliminácia akýchkoľvek problémov v oblasti BOZP.
ÁNO - tu nie je rozhodujúca veľkosť firmy alebo počet zamestnancov. Pokiaľ ste zamestnávateľom a máte čo len jedného zamestnanca, vzťahujú sa na Vás všetky legislatívne povinnosti vyplývajúce zo zákona 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
ÁNO – zamestnávateľ musí zabezpečovať úvodné, resp. cyklické školenia (perióda 36 mesiacov), čiže oboznamovanie vedomostí o BOZP všetkým zamestnancom spoločnosti bez ohľadu na pracovný pomer. Čiže každý, koho zmluva je evidovaná v Sociálnej poistovni. Personál, pracujúci "na živnosť" je v pozícii dodávateľa služieb, tých sa táto povinnosť netýka vzľadom k spoločnosti zamestnávateľa.
Dokumentácia BOZP patrí medzi základné vnútorné predpisy firiem. Každý zamestnávateľ, ktorý zamestnáva už aj jedného zamestnanca má povinnosť vypracovať ju. Zavedieme Vám systém BOZP a spracujeme kompletnú dokumentáciu.
Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci predstavuje súbor systémových opatrení zamestnávateľa (na základe Zákon o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 124 / 2006 Z.z.), smerujúcich k tomu, aby u zamestnanca novovytvorenej spoločnosti nedochádzalo a nedošlo k pracovnému úrazu alebo vzniku choroby z povolania.
1) Stručný popis služby BOZP pre novú firmu
Po dôkladnej úvodnej analýze a rozhovore na tému budúce personálneho a technologického rozvoja spoločnosti vypracujeme dokumentáciu BOZP a implementujeme ich do reálnych podmienok vo vášej novej spoločnosti.
2) Možné riziká pri nedodržaní alebo nesprávnom implementovaní BOZP v podmienkach novej firmy
V novej spoločnosti k rizikám pri nedodržiavaní BOZP patrí vznik registrovaného alebo ťažkého pracovného úrazu zamestnanca, resp.veľké škody na majetku a životnom prostredí. Rizikom je tiež vysoký počet zamestnancov a cudzích osôb na prevádzke, tento jav štatisticky zvyšuje riziko pracovného úrazu. Rizikom pri nedodržaní alebo nesprávnom implementovaní BOZP sú tiež sankcie a pokuty za nedodržiavanie povinností na úseku BOZP – až do 100.000 eur, pri vzniku ťažkej ujmy na zdraví sankcia minimálne 20.000 eur, pri úraze s následkom smrti sankcia najmenej 33.000 eur , pri chorobe z povolania zodpovednosť zamestnávateľa za škodu tým vzniknutú.
3) Zákonné povinnosti BOZP v podmienkach novej firmy
- uplatňovanie všeobecných zásad prevencie pri vykonávaní opatrení nevyhnutných na zabezpečenie BOZP
- vypracovanie dokumentácie BOZP
- preukázateľné, pravidelné a zrozumiteľné oboznamovanie zamestnanca s predpismi BOZP
- šetrenie príčin a okolností vzniku pracovného úrazu, prijatie a vykonanie opatrení na zabránenie opakovania sa podobného úrazu
4) S čím vám pomôžeme pri BOZP po založení novej firmy?
- posúdime pracovné prostredie a réalne aj plánované pracovné činnosti, vypracujeme analýzu rizík z pracovného prostredia a vykonávaných činností, určíme druh ochranných pracovných prostriedkov (kolektívne, osobné)
- vypracovanie dokumentácie BOZP a realizujeme vstupné a opakované školenia zamestnancov v oblasti BOZP
- poradenstvo pri vyšetrovaní pracovných úrazov, šetrenie závažných (registrovaných) pracovných úrazov, odbornú pomoc pri oznamovaní pracovných úrazov príslušných orgánom
- kontrola plnení povinností vyplývajúce z predpisov BOZP, kontrolujeme stav BOZP na pracovisku, návrh konkrétnych opatrení na odstraňovanie zistených nedostatkov, resp. účasť pri kontrole štátnych orgánov v oblasti BOZP
5) Čo vám reálne prinesie naša služba v oblasti BOZP?
Realizáciou BOZP na pracoviskách vašej novej spoločnosti eliminujeme riziká vzniku pracovného úrazu a možné poškodenie zdravia a života zamestnancov. Pomôžeme Vám vytvoriť bezpečné pracovné prostredie spoločnosti. Poradíme pri rozmiestnení pracovných strojov, technológií a zariadení, vyznačení komunikačných uličiek, zabezpečení kontrol a revízií vyhradených technických zariadení, označení spoločnosti piktogramami. Dôsledkom toho je rast spokojnosti Vašich zamestnancov, zabezpečenie bezpečnej prevádzky, ktorou priamo prispejete k poklesu rizika vzniku mimoriadnej udalosti a registrovaného úrazu. Zbavíme vás všetkých problémov a komplikácií v oblasti BOZP, v prípade kontroly alebo sporu budeme vaším expertným partnerom.
MÝTY O BOZP
Každá spoločnosť, aj v prípade že má iba jediného zamestnanca, má povinnosť zabezpečiť si zmluvný vzťah s bezpečnostným technikom. Ak nemá vlastného technika BOZP túto službu mu zaistí bezpečnostno-technická služby (BTS). Určujte tak §21, bodu 4 zákona č. 124/2006 Z. z.
Nie je to správne, iba ak majiteľ má absolvované školenie a skúšky bezpečnostného technika. V prípade kontroly musíte preukázať čo ste školili, osnovu školenia, príslušnú legislatívu. Potrebný rozsah Vám určí bezpečnostný technik alebo bezpečnostno-technická služba.
Každý zamestnávateľ, ktorý zamestnáva už aj jedného zamestnanca má povinnosť vypracovať dokumentáciu BOZP pre svoju oblasť podnikania, resp. priestory v ktorých podniká.
Veľakrát si zamestnávateľ myslí, že keď je v prenájme, odpadáva mu povinnosť zabezpečenia povinností z oblasti BOZP. To by musel mať prenajímateľ oprávnenie na BTS a bolo by v zmluve uvedené, že prenajímateľ vykonáva v cena nájmu pre nájomcu aj bezpečnostno-technickú službu. Realita je vo väčšine prípadov opačná. Väčšina prenajímateľov nezabezpečuje nič z tejto oblasti. Odporúčame preštudovať nájomnú zmluvu, v ktorej by mali byť všetky náležitosti, zodpovednosti a povinnosti jednotlivých strán uvedené.
Kontroly BOZP, resp. kontroly školení BOZP vykonáva Inšpektorát práce. Kontroly realizuje na základe plánu kontrol alebo na základe udania. V poslednej dobe údajne druhá skupina kontrol podstatne narástla.
Úvodné školenie BOZP sa zo zákona musí realizovať v prvý deň pracovného pomera ako prvá aktivita zamestnanca po podpise pracovnej zmluvy. V prípade malých firiem býva problém, resp. nákladné zabezpečiť na daný okamih bezpečnostného technika, preto je výhodné používať Online školenia BOZP, ktoré sú po prihlásení zamestnanca k dispozícii okamžite.
BOZP DOKUMENTÁCIA
Dokumentácia BOZP patrí medzi základné vnútorné predpisy firiem. Každý zamestnávateľ, ktorý zamestnáva už aj jedného zamestnanca má povinnosť vypracovať ju. Zavedieme Vám systém BOZP a spracujeme kompletnú dokumentáciu. Detailné informácie o povinnej štruktúre BOZP dokumentácie nájdete TU.
ONLINE ŠKOLENIA BOZP
Online školenia BOZP formou e-learningu je moderný spôsob vzdelávania zamestnancov, ktorý navyše šetrí čas. Cieľom je jednoduchým spôsobom poskytnúť zamestnancom potrebné informácie v potrebnom čase (v deň nástupu do práce alebo predpísanej perióde) a overiť ich vedomosti formou testu.
V tejto časti nášho webu nájdete (pravdepodobne) všetky potenciálne možné zdravotné riziká, s ktorými sa môžete stretnúť počas pracovného dňa, resp. v prostredí vašej firmy. Pre všetky typy zdravotných problémov a hlavne život ohrozujúcich stavov vám poskytujeme stručný, ale komplexný manuál postupu Prvej pomoci. Našim klientov doporučujem tento link umiestniť na pracovnú plochu počítača alebo mobilu, máte v každom kritickom okamihu k dispozícii presný návod postupu ošetrenia a práce s postihnutým. V podobných prípadoch väčšinu zúčastených zastihne stres až panický stav, nevedie sa rýchlo zorientovať, niekedy si ani spomenúť na číslo tiesňovej linky.
Našim poslaním je profesionálna podpora našich klientov v ich podnikaní v oblasti zákonných povinností v oblasti Prevencie chorôb z povolania (PZS), Prevencie pracových úrazov a požiarov (BOZP a PO), Ochrany osobných údajov (GDPR), Registratúry, Odpadov a Civilnej ochrany. Sme najväčšia spoločnosť v tejto oblasti na Slovensku, máme viac ako 3.300 klientov.
Informácie
Sledujeme za vás vo všetkých oblastiach legislatívu a jej zmeny, zamestnávame v každej oblasti expertov, aby ste u nás získali správne, pravdivé a včasné informácie.
Spokojnosť
Sme na trhu 8 rokov, väčšina nových klientov za posledné 2-3 roky prišla k nám na základe referencií spokojných klientov. Našou prioritou je vaša spokojnosť a pohoda.
Dôvera
Zbavíme vás v týchto oblastiach problémov a ťažkostí, budeme vašim expertným partnerom pri kontrolách. Môžete prenechať tieto oblasti zákonných povinností na starosť odborníkom.
Odbornosť
Zamestnávame vo všetkých oblastiach expertov, všetci majú zabezpečené systematické vzdelávanie a odborný kontakt s tvorcami legaslatívy v danej oblasti.
Diskrétnosť
V našej oblasti je diskrétnosť prirodzený benefit, pracujeme okrem iného v oblasti Ochrany osobných údajov, preto vám poskytneme pri spolupráci adekvátnu diskrétnosť.
Ústretovosť
Naši špecialisti sú pripravení riešiť okamžite Vaše odborné potreby a problémy. Náš Zákaznicky servis a Call centrum je vám k dispozícii pre operatívne riešenie vašich problémov.






Potvrdenie vydané ÚVZ SR pre poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre rizikové kategórie 1 a 2, číslo potvrdenia OPPL/8777/28253/2015.






Oprávnenie vydané Odborom zdravotníctva Prešovského samostatného kraja s číslom licencie na ambulanciu 04822/2015/OZ-HAL






Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na úseku civilnej ochrany, vydané Ministerstvom vnútra SR, č. osvedčenia SKR-COKP3-2021/000792-2






Oprávnenie na vykonávanie Bezpečnostnotechnickej služby, vydané Národným inšpektorátom práce Košice pod čislom 0134/2016






Osvedčenie vydané Okresným úradom Trenčín, Odbor živnostenského podnikania pod číslom OU-TN-OZPI-2016/037 226-2