Správca registratúry
Kto je správca Registratúry?
Správca Registratúry je poverený zamestnanec spoločnosti alebo organizácie, ktorý zodpovedá za všetky odborné činnosti súvisiace so správou Registratúry, vrátane činnosti Registratúrneho strediska a prípravy vyraďovacieho konania. Metodicky tiež usmerňuje ďalších zamestnancov pri činnostiach a krokoch v Registratúre.


Aký typ organizácie musí mať správcu Registratúry?
Každý subjekt (spoločnosť, organizácia) zaradený Štátnym archívom medzi pôvodcov registratúry I. a II. kategórie musí mať správcu Registratúry zo zákona. Túto pozíciu, resp. pozíciu s uvedenými kompetenciami doporučujeme ale každej spoločnosti so zamestnancami.
V čom vám správca Registratúry vlastne pomôže?
- zabezpečíte si vždy správne nakladanie s dokladmi a dokumentami
- pomôže Vám sprehľadniť toky dokladov a legislatívne správne k nim pristupovať
- odborne nastavená osoba hravo komunikuje s kontrolními orgánmi
- ušetríte si starosti a nejasnosti, najmä vo veci vyraďovania a likvidácie


Vratko Šudi
Manažér divízie Registratúra


Garancia kvality
Náš tím špecialistov v Registratúre vám pomôže zvládnuť a nastaviť kompetečný model pre pozíciu Správca Registratúry. Spoločne nastavíme procesy pre správne fungovanie tejto pozície v Registratúre Vašej spoločnosti. Pracujeme dlhodobo pre niekoľko stoviek klientov v oblasti Registratúry, náš tím má vzdelanie a dlhoročnú prax v oblasti Registratúry. V prípade kontroly zp strany štátnych orgánov budeme vašim expertným parnerom.