Zákaznícky portál pre manažment Odpadov
Pre koho je zákaznícky portál určený?
Zákaznícky portál umožňuje priebežné vedenie evidencie odpadov u pôvodcu, obchodníka, sprostredkovateľa a držiteľa. Z pohľadu zákona je pôvodca odpadu každý, koho činnosťou vzniká odpad.Výstupom zo zákazníckeho portálu je v zmysle evidenčnej vyhlášky č. 366/2015 Z.z. o vykonaní niektorých ustanovení zákona o odpadoch a jej príloh Evidenčný list odpadov a Ohlásenie o vzniku odpadov a nakladanie s ním a zároveň slúži ako miesto uloženia jednotlivých dokladov o odovzdaní odpadu prípadne vydaných povolení príslušných štátnych autorít.
Čo je jeho obsahom?
Prinášame Vám jednoduché cloudové riešenie na plnenie Vašich evidenčných a ohlasovacích povinností v ich zákonnej lehote.
Zákaznícky portál Vám pomôže viesť evidenciu odpadov, ktorá sa vedie na mesačnej báze. Evidenčné povinnosti sú bližšie špecifikované vo vyhláške 365/2015. Tieto povinnosti sú zabezpečené pomocou nášho systému evidencie odpadov.
Systém zabezpečí:
- Evidenčné listy odpadu
- Sledovanie množstva nebezpečného odpadu ročne
- Podklady a vypracovanie ročného hlásenia o nakladaní s odpadom v spolupráci so špecialistom v oblasti odpadov
- Upozornenia mailom v prípade nevykonania evidencie
- Uchovávanie vážnych lístkov z odberu odpadu
Súčasne bude prebiehať aj kontrola Vami dodaných podkladov (vážne lístky, faktúry) z odovzdania odpadu zberovej spoločnosti, čím vieme v dostatočnom predstihu eliminovať prípadné nezrovnalosti. K dispozícií Vám bude špecialista na odpady, ktorý Vás vrámci prvého roku spolupráce zaučí do používania Zákazníckeho portálu.
V pravidelných intervaloch Vás budeme informovať o legislatívnych zmenách a prípadných nových povinnostiach vzhľadom sa neustále sa meniaci zákon a odpadoch a jeho vykonávacích vyhlášok.
Vďaka Zákazníckemu portálu Vám zjednodušíme celý proces plnenia evidenčných a ohlasovacích povinností v oblasti Odpadového hospodárstva.
Garancia kvality
Na základe Vami nahratých podkladov a vďaka tímu odborníkov budete mať záruku, že Vaša evidencia je vedená správne a v pravidelných intervaloch. Včas budete upozornený na legislatívne zmeny či potrebu prípravy všetkých podkladov k vypracovaniu ohlásenia našimi špecialistami.
Aký užitočný bol tento príspevok?
Kliknutím na hviezdičku ho ohodnotíte!
Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hlasov: 0
Zatiaľ žiadne hlasy! Buďte prvý, kto ohodnotí tento príspevok.